Varför jag valde den starthäst jag har

Personen som ville att jag skulle skriva detta inlägg är Amanda Silverlord. Hon har dessvärre ingen blogg!

Anledningen till att jag valde den starthäst jag har? Den frågan är så enkel för mig. Stormwhisper som han heter, är gjord utöver min första IRL häst Smokie. Den underbaraste hästen jag träffat, hade honom i 4 år, innan han lämnade jorden. Nu springer han runt på de evigt gröna fälten.
 
Det var en självklarhet att skapa Stormwhisper utöver hästen jag älskar mest av alla. Stormwhisper är precis som Smokie, samma egenskaper, temperament och utseende. Smokie hade inga strumpor, han hade en vit stjärn i pannan. Skillnaderna är alltså att Smokie hade en stjärn, mankhöjden (Smokie var 128 cm medans Storm är 148 cm) och sedan så heter ju Smokie, Smokie, och Storm heter ju Stormwhisper.
 
Det var såhär jag valde starthästen jag har idag. Kommer aldrig ångra mitt val.
 
Arkivbild på mig & Storm. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback