Vinnarna av bloggtävlingen!

Det som nu alla väntat på, är att få veta vilka som vann blogg tävlingen. Och här nedan kommer ni få se dom. Jag har med hjälp av Amanda Lightfield (Tack så jättemycket!), valt ut en tre vinnare.
 
På första plats ser vi...

KATE MISTWOOD! Stort grattis till förstaplatsen! :D Bara att prata med mig, så får du bestämma ditt pris! :D Kate vann med denna bilden, för att den skiljde sig från alla andra. Den var unik, och det gillar jag. Grattis! :)

På andraplatsen ser vi...

SIRI MOONBEAR! Stort grattis! :D Du vinner en bildlänk. (Du har redan en eh.) Siri kom tvåa eftersom jag älskar att hon valt en bild med hästen i denna positionen, dessutom passar outfiten in. Grattis!

På tredjeplatsen har vi...

LISA WINTERSTORM! Stort grattis till tredjeplatsen! Denna bilden skiljer sig från alla andra, jag tycker om den väldigt mycket. Anledningen till att hon kom trea är för att jag lovat bort en design till henne redan. Du vinner också en bildlänk. (Men du har redan en..) Annars så är bilden verkligen superfin, grattis!

Detta var då vinnarna i min första bloggtävling. Men glöm inte att hålla utkik efter fler tävlingar! ;)

Kommentarer
Postat av: Kate Mistwood

Wohoo! :D

2013-09-11 @ 19:35:04
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Lisa Winterstorm

Yay! 8D Grattis Siri och Kate! :D

2013-09-11 @ 19:37:11
URL: http://frostmane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback