Uppdatering imorgon

Imorgon är det uppdatering och allt kring julen och nyår lär ju tas bort. Jag hoppas verkligen vi får en byteshandel där man kan få tag i allt man inte fick ifrån de dagliga julbestyren som gav julklappar... Har en massa saker jag ville ha, men aldrig fick.
 
Annars hade det varit roligt med nya kläder och ny utrustning! Kanske lite uppdrag på huvudhistorien? Hästön hade ju varit perfekt, jag har tio hästar... Och jag har fem hästar planerade. Vi får iallafall se imorgon, jag hoppas det blir något vi spelare längtat efter iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Viktoria Lowgren

Hoppas man kan få föl i spelet *—* <3
Eller nya färger på araberna (•)—(•)

2014-01-02 @ 03:41:03
Postat av: Anonym

Det är upgdraderingen idag, och den är ju huur cool som helst! :D <3

2014-01-02 @ 11:10:10
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Anonym = Ebba Flowerstorm*

2014-01-02 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback